***

***

zondag 4 mei 2014

su-per-challenge #39 kleurenuitdaging

 
Op het blog su-per-challenges is er een kleurenuitdaging.
En dat was best een uitdaging, want de kleuren So Saffron en Smoky Slate heb ik niet, dus het was even zoeken in mijn papier map naar kleuren die ik heb en die er het beste bij passen,.
Dit grijs was de enige grijs die ik had, en deze geel komt er denk ik het dichtsbij.
Er zit nog een zwarte rand om de kaart, maar dat zie je alleen onderaan, vanwege de zwarte achtergrond.

 
Ik sta met mijn vorige kaart in de Top 3!
Challenge #38
Super leuk!
Bedankt team!
En dan nog een leuk nieuwtje, mijn vriendin Anne-Marie is deze maand gastdesigner voor het blog SUper challenges!
Hier vind je haar blog, neem je een kijkje?
 
Groetjes Hilde

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde, nog gefeliciteerd met je top 3 plaats vorige week in de uitdaging! En SU-perleuk dat je deze week weer meedoet met de nieuwe kleuren uitdaging.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een leuke kaart geworden Hilde!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, en helemaal passend in de kleuren uitdaging!

    Gezellig dat je meedoet met onze SUper challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)