***

***

zaterdag 29 mei 2010

Jakkes!

Jakkes, ben ziekjes...
en ik had nog wel zulke leuke plannen voor dit weekend, ik zou naar een vriendin gaan, en haar vandaag helpen met wat schilderwerk, of tuinklusjes, en morgen zouden we dan samen naar de Landligt voorjaarsfair gaan van Ingrid....
http://landligtbrocante.blogspot.com/
Dus nu ben ik best een beetje zielig, dat snappen jullie wel...
Gelukkig heb ik m'n grote vriend Bikkel bij me, hij kruipt lekker tegen me aan en geeft me troost ;-))
Allemaal een fijn weekend gewenst!!
Ik kruip weer lekker op de bank, naast m'n grote vriend, en gooi er maar een dvd-tje in!
Zodra ik me weer wat beter voel kom ik weer bij jullie langs hoor!

Lieve groetjes, Hilde

21 opmerkingen:

  1. ach gos Hilde!!! Daar gaan je plannen!!! Maar ja..het is niet anders, enne..Landligt is elk weekend open, dus wie weet kun je het inhalen?
    Beterschap.....

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilde,ontzettend balen,beterschap,lekker naast Bikkel op de bank gaan liggen,rustig aan,hóór en,wat is Bikkel toch een kanjer,heerlijk diertje.

    Beterschap!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid, van harte beterschap en ik hoop dat je snel weer back bent.
    Liefs Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Hilde, jammer want het is vandaag heerlijk weer om iets te ondernemen.
    Kruip maar lekker tegen Bikkel aan.
    groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap hoor!!!
    Jammr als zoiets je plannen in de war gooit, dan mag je je ook zielig vinden.
    gelukkig heb je Bikkel!!

    stekte...lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen zeg...ziek zijn komt eigenlijk nooit uit en al helemaal niet als je een leuk weekend voor de boeg dacht te hebben!

    Beterschap!!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer van je dagje uit morgen maar in elk geval heb je wel supergezelschap om je te troosten, wat is die Bikkel toch een schatje ;)
    Van harte beterschap, hopelijk knap je snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OH wat sneu voor je,
    Beterschap hoor!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He wat vervelend.
    Heb je, je helemaal verheugd, valt alles in duigen.
    Hoop dat het snel weer over is.
    Beterschap.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen joh, heel veel beterschap en geniet van je lieve gezelschap...wat zijn ze toch trouw he! wat een mooie roosjes op de foto, prachtig!
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh Hilde, troost je ik zit hier ook met buikpijn en een opgeblazen gevoel op de bank.
    brr en heb het koud. Misschien dat we ons morgen weer beter voelen.

    beterschap, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he bah dat is balen, sterkte meis.

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hilde.. he, vervelend! Van Harte Beterschap hoor en tot gauw..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Hilde, wat naar voor je wens je veel sterkte toe hoor.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach gossie Hilde, wat sneu nou, net nu je zulke leuke plannen had voor het weekend....
    Van harte beterschap en goed uitzieken hoor!
    En geeft je grote vriend een knuffel van me, wat een snoes... Lieve groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hilde, vervelend zeg, net nu je leuke dingen gepland hebt.
    Hopelijk knap je snel weer op, maar voor nu lekker met Bikkel op de bank, wat een schatje is hij!
    groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He bah !! beterschap Hilde !!!

    Dikke knuffel van mij................fijn weekend Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he schone zus
    He wat lastig nu dat je aan het kwakkelen bent.
    Jammer dat je niet naar de fair kunt gaan.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt

    veel beterschap.

    veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ach Hilde, wat vervelend dat je nou juist dit weekend ziek bent. Mirjam had zich al verheugd op je komst en zo'n fair erachteraan was leuk te combineren geweest. Beterschap!!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Hilde, wat vervelend dat je in de lappenmand ligt.
    Ik hoop dat je snel weer wat bent opgeknapt.
    Beterschap en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van mij ook nog wat beterschapswensen maar ik hoop dat je inmiddels weer opgeknapt bent. Jammer dat je het uitje moest missen.
    Fijn dat je steun had van Bikkel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)