***

***

zondag 14 november 2010

EINDELIJK!!!

Zo, das lang geleden hè?
Ik heb even zonder camera gezeten, en ben druk geweest met andere dingen.
Met m'n nieuwe camera ben ik heel blij, ik kan er prachtie plaatjes mee schieten!
Zoals deze, van de kaars in de krans..


en het gordijnklemmetje...


...en de dadeltak...

En de volgende foto is van 1 van de 3 schilderijen van 50 x 50 cm die ik in opdracht gemaakt heb voor in een babykamer!

De andere 2 kan ik nog niet laten zien, dus dat houden jullie tegoed. Ik ben in ieder geval heel blij met en trots ophet resultaat!


En hieronder zie je wat ik gemaakt heb voor mijn paps en mams voor hun 40 jarig huwelijk.
In de bus een waardebon van het hele gezin.


En dit heugelijke feit mochten wij gezamelijk vieren op Texel!
Met 23 man hebben we een heerlijk lang weekend gehad.

Hier een aantal familieleden, waaronder mijn broer(tje) die z'n vlieger had meegenomen... wat een enorm succes was, kun je je vast wel voorstellen!

Komende week ga ik me bezig houden met nog een schilderopdracht en daarna ga ik bezig met de kerstswap, zo leuk, ik heb al heel wat ideetjes! En natuurlijk es even een beetje bijlezen op jullie blogs, ik heb zoveel gemist!!

22 opmerkingen:

  1. ooooooooooh dat klinkt gezellig zeg, met zn allen op pad!!!! Heerlijk uitwaaien!

    ....of toch een jongetje???:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je er weer bent en nog mijn hartelijke felicitaties voor het 40-jarig huwelijk van je ouders! Heel bijzonder dat jullie dat met z'n allen zo hebben kunnen vieren!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blauwe lucht!!!! Blaas je die even hierheen???? Ben het grijs echt beu!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk met dit weer! Lekker uitwaaien!
    Texel is echt prachtig..
    enne nog gefeliciteerd met je nieuwe kamera,..mooie fotos hoor!

    Groetjes,
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk even uitwaaien......en wat leuk de schilderijen...en leuk dat je erweer bent meis.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn,je bent er weer. Was het een harde wind op Texel?

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zeg...je fototoestel is een goeie zeg.....
    Ik zie al mooie plaatjes. Leuk, leuk!!!
    Smaakt naar meer.
    Fijn dat je er weer bent.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat gezellig zeg zo met zijn allen en wat een mooie kiekjes heb je gemaakt,mooi,ik bedoel prachtig en je knutselwerkjes ook helemaal super enne welkom terug haha,fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je er weer bent, prachtige "oude" foto's en wat een leuk kado voor je ouders.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hilde, ik ben ook weer back in blogland....als je zin hebt kom langs.....er is nog niet zoveel ik moet even alles weer uitvinden hoor!
    En helaas te laat voor de swap....jammer...
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, dat was lang geleden, maar het ziet er goed uit wat je ervoor in de plaats hebt gedaan.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heej bezige bij nou met of zonder camera je hebt niet stil gezeten en met je nieuwe camera ond gelijk op prachtige plaatjes getrakteerd, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hilde, ik had je al gemist maar zie dat je alleen maar leuke dingen gedaan hebt. Wat zijn de kleuren mooi van de 2e en 3e foto..
    Alsnog gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hilde, fijn om weer van je te horen, was net van plan om deze week eens even een mailtje te sturen, want ik miste je, en dacht dat er misschien iets aan de hand was. Je foto's zijn prachtig, en wat heb je leuke dingen gemaakt!
    Fijne dag verder, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey je bent er weer!!!
    Heerlijk op texel uitwaaien en ik vind het daar zo mooi.
    Liefs Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Hilde, fijn dat je er weer bent.
    Nog gefeliciteerd met je ouders.
    Heerlijk zeg op Texel.
    Je creaties die zijn weer mooi.

    Fijne knutsel avond gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's hoor met je nieuwe camera.
    Wat heerlijk zo'n feestelijk weekend met de familie.
    Nog van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gedaan hoor die bus en dat schilderij!
    Fijne week!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk..weer post van je lezen, je hebt al weer mooie foto`s gemaakt hoor!!!
    En dat cadeau voor je ouders, erruugggg leuk gemaakt..
    Fijne zondag, hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vlop die DOOR de brievenbus past, aardigheidje, geen thema dus lekker makkelijk ;)!
    Kan ik je noteren???

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie foto's allemaal! Ik vind de tweede en de derde echt geweldig!
    Je maakt wel mooie dingen zeg, echt gaaf!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie foto's Hilde. Helemaal super en die vlieger gaaf. Wat lijkt me dat lekker dat uitwaaien zeg. Nou tot gauw he en succes met de kerstswap hihi.

    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)