***

***

vrijdag 6 mei 2011

Moederdagcreaties, en wat genietplaatjes

Voor mijn mams en schoonmoeder heb ik tasjes gemaakt, die ik eerder al maakte voor m'n dochter haar 16de verjaardag.

Superleuk om te maken, leuk om te geven, èn het lijkt me ook erg leuk om te krijgen...

De voorkant.

Deze is voor mijn moeder.

met op de achterkant 'n fotootje van mezelf.


De voorkant.


Deze is voor mijn schoonmoeder.


De achterkant.

De inhoud zijn 2 kleine zakjes met vanille fudge.


Morgen ga ik even kijken of ik nog iets leuks kan vinden om in het tasje van mijn mams te doen, dan ga ik naar "Brocante op de dijk"

Wie weet wat (en wie!) ik nog tegen kom...


Een bosje margrietjes geplukt tijdens een wandeling met de honden.
Ze staan al bijna een week en zijn nog steeds mooi...en dat in een gewoon oud blikje ;-)


Dit is ons TV hoekje, gezellig vind ik!
En zo heb ik buiten ook een gezellig koffie~drink~lees~en~pauze~hoekje!


Van Bikkeltje een foto uit de "oude doos"

Hij werkt vaak niet mee en staat dan half op de foto...zo nu ook weer.

Maar deze foto is een plaatje!!

En een recente foto van onze trouwe viervoeter Donna. Zij wil wel op de foto hoor!! Het gaat heel goed met 'r, en ze groeit nog steeds!! (ze wordt 15 juni 1 jaar).


Fijn weekend allemaal!!


Geniet van het heerlijke weer!!!

20 opmerkingen:

  1. Hoi Hilde,

    Jij kunt bij je moeder en schoonmoeder wel verschijnen hoor, hier zullen ze vast heel blij mee zijn! En je viervoeters zijn schatjes, Bikkeltje doet me denken aan een heel lief logeerhondje dat wel eens bij ons komt!

    Ik wens je een heel fijn weekend...en veel plezier morgen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zullen beide moeders genieten van dit tasje met inhoud. Heel lief om zoiets te geven,
    De foto's zijn zo schattig, Donna wil er echt voor zitten hoor, die geniet...

    Een heel fijn zonnig weekend,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te krijgen, erg leuk gemaakt! Wat enig vind ik ze...en die honden prachtig! Jij ook een fijn weeken, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit!

    Ik heb een klein verrassinkje voor je...

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een heel gezellig hoekje.....en Bikkeltje is een schatje......fijn weekend...liefs van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie tasjes, wat een mooi papier en super vlindertjes waar haal je ze vandaan?
    Daar zullen de moeders zeker blij mee zijn!
    Gezellig je huis en plekkie buiten met die bloemetjes en mooie foto's van je trouwe viervoeters!
    Geniet van het weekend en moederdag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meid wat een prachtige tasjes heb je gemaakt ! Kan daar altijd vol bewondering naar kijken , ben in die zin zelf dan ook niet creatief ....

    Dus mijn moeders moeten het doen met een mooie plant.

    fijn weekend , geniet van het heerlijke weer en ben benieuwd hoe brocante op de de dijk was .

    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer ontzettend leuk gemaakt voor je moeder! Geweldig creatief!

    Je tv hoekje ziet er ook gezellig uit...en je hond, wat een lieffie

    Fijn weekend!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tasjes, een geniethoekje, lieve hondjes én fluitenkruid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hilde wat heb je mooie tasjes gemaakt zeg! Heel erg leuk ook om een foto van jezelf erop te gebruiken. Het papier is echt schitterend, net als al die mooie vlinders. En wat ziet je huisje er leuk en gezellig uit zeg! Heel mooi dat hoekje bij de tv. En aaaaaah, wat een leuke foto's van je honden! Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je tasjes en gave foto van jezelf en och je honden wat een schatten zeg,geweldig en ja margrietjes,prachtig ik ben een echte bloemengek,ga zo pioenen uit mijn tuintje halen,fijn weekend,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tasjes!! geweldig mooi geworden met dat papier. Je honden zijn ook plaatjes trouwens :) En wat heb je een gezellig huis!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prezenty Na Dzień Matki śliczne.
    pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor je tip!
    Fijne zomeravond!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk zeg voor de beide moeders, mooi om zoiets te krijgen.

    lief de bloemetjes,

    fijne moederdag

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post van jou! Prachtige tasjes, echt heel mooi gemaakt! En zulke leuke sfeerfoto's en foto's van je hondjes. Leuk om mee te kijken, hoor!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige moederdagcadeautjes heb je gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke blog heb je~! Ik kom hier via via, zo gaat dat toch vaak. Je maakt prachtige dingen. De moeders zijn maar bofkonten~! Erg mooi. Ik ga je volgen dan mis ik niks. Ik ga nog even verder sneupen maar misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen op mijn blog.
    dewithbrocante.blogspot.com
    Fijne avond, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beide tasjes zien er erg gaaf uit!! Defoto's zijn ook allemaal erg mooi!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Heb even gekeken maar jij hebt ook wel een geweldige super kaart gemaakt! Vind alles wat ik bij jou zie prachtig dus ik ga volger worden!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)