***

***

vrijdag 29 juli 2011

CFY#20

Wat een supergave challenge weer!!
Dit heb ik ervan gemaakt, een praktisch bord met daarop een klemmetje.
In dat klemmetje zit nu een stapeltje briefjes voor het "afwasrooster", maar je kunt er ook je To-do-lijstjes in doen, je weekmenu of gewoon een mooie foto, kan allemaal!
Wederom een aanrader om echt es even te kijken op dit mooie en gezellige blog!
Er staan prachtige inspirerende creaties op van het design team èn van de deelnemers!
http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/2011/07/cfy-20.html
Hier wat detail foto's...
Ik had nog een lijst liggen op zolder zonder glasplaat, kwam goed uit voor dit projectje.
De lijst een dun laagje verf gegeven.
In de lijst zit gewoon een stuk karton van 20 bij 25 cm, die heb ik beplakt met blokjes papier die goed bij elkaar passen.
Ik heb er een stukje kant op gedaan, wat stempels en natuurlijk geborduurd...dat geeft zo'n leuk effect!
Ik heb weer erg genoten van deze challenge, zat vandaag heerlijk in de tuin in de zon de randen te borduren...dubbel genieten dus!
En elke keer als ik er langs loop moet ik er gewoon even naar kijken...ben er dus echt blij mee!
~*~*~
Het is rustig hè, op mijn blogje...ik geniet van de kids om me heen, het vakantiegevoel, heerlijk! M'n blog maar even op een laaaaaaag pitje.
Komt wel weer...strakjes...
:-)
ENJOY LIFE!!!

20 opmerkingen:

  1. Wow Hilde daar kun je best heel erg trots op zijn prachtig!
    Wat mooi gemaakt echt zo decoratief voor in je huis om inderdaad steeds als je er langs loopt van te genieten!
    Geniet van je vakantie met de kids ga ik ook doen!
    Lieve groetjes maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schitterend hilde!
    echt prachtig en zo decoratief ook!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een schitterende uitwerking van de challenge! En erg leuk dat je weer meedoet metCFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verschrikkelijk leuk gedaan.

    Ik wens je een fijn weekend.
    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan!! Supermooi resultaat!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gemaakt weer Hilde, ik vind je kleurgebruik ook super. Wens je nog een fijne vakantie! Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk en super handig.
    Groetjes en lekker genieten.
    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk. Ik kan me voorstellen dat je er iedere keer even naar kijkt als je langsloopt. Blijf nog even lekker genieten van het vakantiegevoel.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, multifunctioneel en praktisch! Echt een leuk idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hilde, ik vind het resultaat prachtig. Leuk afgewerkt met die steekjes.
    Geniet nog even van het vakantiegevoel, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk gedaan echt heel mooi kan me voorstellen dat je er blij mee bent ..

    Fijne vakantie nog ..... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuk gemaakt hoor ... staat erg leuk bij het geheel .... fijn weekend .. lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie en wat leuk gedaan met die borduursteekjes! Ik begrijp dat je dit gewoon met de hand doet; prik je eerst de gaatjes voor?

    Fijn weekend en geniet van je vakantie.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee Hilde, prachtig gemaakt. Ik heb je blog ontdekt via CFY, wat maak je mooie dingen!!
    Prettig weekend, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig zeg!! Wat eenleuk idee om te maken en wat heb je het weer mooi uitgewerkt!! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeel gaaf Hilde! Echt een supermooie lijst, heel leuk idee. Fijne zondag nog! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uhooi,,
    Wow,, Dit werk is erg mooi, lief en creatief,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat issie weer mooi!! Mooi en superhandig! Topidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een onwijs gaaf idee zeg en mooi uitgevoerd. leuk dat je weer hebt meegedaan bij CFY.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo

    Heel toevallig kom ik even kijken naar je blog, en ik vind het hier leuk.

    Ik word alvast volger.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)