***

***

maandag 26 april 2010

Begin de (Emaille-op-maan)Dag met een lach

Vanmorgen vroeg...
Ik lag nog in m'n warme nestje, en zoonlief komt bij me zitten en zegt; Mam, moet ik een broek uit de kast pakken, of ligt er nog een aangebroken broek?
Heerlijk kind!! ;-))

Goed, over tot de orde van de emaille op maanDAG!
Komt ie, m'n aankoop bij de kringloop van vorige week:


Zeg nou zelf, best aardig toch?
Voor nog meer Emaille op maandag kun je kijken bij Irma:
http://allemaalkleurtjes.blogspot.com (Links plaatsen wil niet, dan maar even zo)
Doen hoor!

17 opmerkingen:

  1. HEEL erg aardig;)....leuk bakje Hil.....leuk plaatje ook, dat flesje komt me wel héél bekend voor ;)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk zeepbakje en heerlijk dat je dat bij de kringloop hebt gekocht! Ik kom daar ook altijd blij vandaan als ik voor weinig iets heb kunnen scoren!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's gemaakt van dit leuke zeepbakje!!!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilde,
    ik heb het van de blog van Flow. Ja die hebben ze ook.
    En de site vraagt automatisch of ze mogen verbinden met de webcam. Ik weet nl. zelf ook niet hoe dat moet met de laptop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor je zeepbakje met bosje lavendel erbij,ik vind lavendel echt heerlijk ruiken,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best aardig????? Pffttt.... dat hebben ze hier nou echt niet bij de kringloop hoor! Supergave vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best wel aardig,........hij is superrr Hilde...zo leuk !! mooie foto !!

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel meer dan dat.....wat een vondst.....
    Doe mij het adres;))
    Om te hebben zo mooi.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk zeg! Die kom je hier bij de kring niet meer tegen hoor. Mooi gedecoreerd en gefotografeerd ook.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedecoreerd en gefotografeerd!
    Het bakje vind ik trouwens ook geweldig :-)

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello,

    you show us a very beautiful old soap tray! I collect old enamelware soap trays too and use them for presenting flowers and plants. And I collect enamelware bread boxes (especially with rose decor) and "Eimer" (sorry, don´t know the right word) especially with flowers on it.

    Enamelware can be a passion.

    best greetings from germany,
    rosenresli

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk die uitspraken van je kind he, liefff hoor....
    enne "bestleuk" een emaille zeepbakje.... best supergaaf dat emaille bakje, zal je bedoelen!!
    afgelopen zaterdag heb ik toevallig een zwarte met grijs emaille groenten emmer gekocht, een zwart emaille soeplepeltje, schuimspaan en trechtertje (allemaal op een supergave vlooienmarkt, ben zo blij als een kind :-)
    vind jouw zeepbakje ook een scheetje !!!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kinderen kunnen zo heerlijk gemeend zijn hè!!
    Gewoon zeggen wat in je opkomt...heerlijk!!

    Schattig zeep bakje!!
    Ik verheug me al helemaal op Koninginnedag...wij gaan dan naar Driebergen, daar vind je tenminste nog zulke leuke oude spulletjes...hier in lelystad is het alleen maar troep wat ik zelf ook weggooi ;-)

    fijnedag...lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hé die letterlijke uitspraken ik vind hem super orgineel!
    Eigenlijk moet je er een uitspraken boekje op na houden want over een aantal jaren ben je het meeste vergeten!!
    Met pubers moet je er trouwens mee stoppen hoor want dan komt er niets zinnigs meer uit!!
    hahaha
    Ik wens je een hele fijne
    week
    Yolanda
    o ja wat een prachtige foto

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een kringloopvondst, geweldig wat een mooi bakje en de kleur zwart met grijs heeeeeel apart.
    je hebt er een super leuke foto van gemaakt,

    lieve groetjes Irma
    ps heerlijk die uitspraken van kids ik lach me altijd suf een aangebroken broek enig toch:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hilde, leuke vondst, zo bij de kringloop.. Erg leuk op de foto gezet, gezellig!

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So lovely your soap holder!!!!
    Cariños,
    Maria Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)