***

***

maandag 19 april 2010

Emaille op maandag

Wat leuk, emaille op maandag!!
En ik doe mee ;-))
Leuk initiatief van Irma: http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/
Ik heb (nog) niet veel emaille, maar wat ik heb, zal ik laten zien.
Hier de eerste emaille-op-maandag-foto!

Deze emaille teil kocht ik onlangs bij de kringloop.
Ik wilde er iets anders mee doen, dan in de tuin zetten met bloemen..
In m'n picasa-album kreeg ik de tip om er mooi linnengoed in te doen.
Heel goed idee, maar waar laat ik 'm dan, want er lopen hier nog twee poezendames rond, die dat natuurlijk uiterst interessant vinden.
Dus een heel goed idee, alleen niet met linnengoed, maar kattenproof "linnengoed".
Zo is het geworden dus:
Vanmiddag ga ik weer even snuffelen bij de kringloop, want deze week hebben ze hier het thema: Week van het Boerenleven...dan valt er vast nog wel wat leuks te scoren!
En wie weet wel iets voor de volgende Emaille-op-maandag post!

Groetjes Hilde

11 opmerkingen:

  1. Heej Hilde,

    je link doet het hoor, super!!
    Wat gaaaaaaaf die teil daar met het kussebed erin en het haakwerk ohhhh echt een plaatje de teil en de poezen liggen helemaal passend in het interieur,

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hilde wat een heerlijk plekje voor je kat !! ziet er gezellig uit hoor................knus.....daar zal ie graag liggen !!

    Fijne maandag ! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Hilde Ik kom hier via Emaille op maandag, leuk dat je met je emaille aanwinst rekening houdt met de poezen. Ze hebben er een heerlijk ligplek bij.
    Wie weet loop je vandaag nog weer tegen wat moois aan.
    Veel plezier met je nieuwe blog.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je bij mij op visite was...ik kom ook maar meteen even bij jouw kijken! leuk idee voor de teil, zullen de katten ook blij mee zijn...ik heb er ook eentje en ik gebruik 'm als afwasbak!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hilde,
    Wat leuk dat je een blog bent gestart !!!
    het ziet er gelijk "gewoon super gezellig" uit bij je !!
    Wat leuk die emaille bak waar de kat in kan, ik heb er hier 2 voor de verkoop staan, maar als ik dit zo zie, denk ik dat we onze poezenbeesten er ook wel een plezier mee zouden doen hihi
    Ik ga je (achter) volgen hoor, heb me net aangemeld
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TSSSSSSSSSSSSSSSs Hilde, die teil had ik bijna vandaag ook tot onderwerp gedoopt maar heb toch voor iets anders gekozen! Wat zijn ze leuk he, en altijd inzetbaar! Die van mij hangt gewoon te hangen,......aan de schutting,....te hangen.....nog wel....:)

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je je teil leuk gedecoreerd.
    Hij is prachtig en idd altijd inzetbaar.
    groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hilde,
    Welkom met dit mooie blog op blogspot, ben je gelijk gaan volgen natuurlijk want precies mijn stijl.
    Groetjes en een hele fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor je teil,haha de poezen,dat probleem ken ik ook,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb je van de week nog meer moois gescoord bij de kringloop??

    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)