***

***

woensdag 14 april 2010

'T was even stoeien



en ik ben er nog niet uit...maar dat komt wel.
M'n eerste berichtje op dit nieuwe weblog!
Ik kan er echt van genieten om zo nu en dan eens op weblogs te snuffelen,
en wat zie ik dan veel moois, en wat schrijven veel mensen leuk.
Ik geloof niet dat ik zo'n schrijver ben, maar ik ga het toch maar eens proberen.
Inmiddels is het beddtijd (het is alweer veel te laat), en gelukkig staat er morgen
weer een zonnige dag op het menu, dat wordt smullen! ;-)


Groetjes Hilde





3 opmerkingen:

  1. Welkom in blogwereld :)
    Komt vast helemaal goed hoor, ben zelf ook nog maar sinds begin dit jaar begonnen. Aangestoken door een vriendin, maar het is ontzettend leuk om te doen. Soms gewoon jammer als er eens even geen blog-momentje is.

    Fijne zonnige dag verder.. ;)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilde welkom in het bloggers wereldje,je zult het vast gezellig gaan vinden,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Hilde,

    Ik zie dat je pas begonnen bent.....hartelijk welkom in het gezellige blogwereldje!

    Zoooo leuk, je steekt er altijd wat van op!

    En als je iets niet weet gewoon vragen, er is altijd wel iemand die je verder kan helpen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Van een bericht krijg ik een blij gezicht ;-)